Warning: mysql_get_server_info() [function.mysql-get-server-info]: Access denied for user 'UNKNOWN_USER'@'localhost' (using password: NO) in /kopia/wp-content/plugins/xml-google-maps/xmlgooglemaps_dbfunctions.php on line 10

Warning: mysql_get_server_info() [function.mysql-get-server-info]: A link to the server could not be established in /kopia/wp-content/plugins/xml-google-maps/xmlgooglemaps_dbfunctions.php on line 10

Seite wird bearbeitet. So lange können Sie die englische Version lesen.


 

 

 

 

Test właściwości antywibracyjnych platform Pro Audio Bono (PAB)

Test właściwości antywibracyjnych platform PAB

W. Makaruk, Sprawozdanie z dynamicznych pomiarów platformy antywibracyjnej Pro Audio Bono, DIAGMAK 2011.



 

Recenzje (w porządku chronologicznym):

Recenzja platformy antywibracyjnej PAB basic AVP (standardowej): Wojciech Pacuła, Wszystko mi drży, Audio 9/2010.

Recenzja platformy antywibracyjnej PAB basic AVP

“Zakres średnio-wysokotonowy szlachetnieje, spada nerwowość przynależna formatowi Compact Disc. …instrumenty były swobodniejsze, bardziej naturalne, co dawało też większy rozmach i dynamikę – bez śladów wyostrzenia i napastliwości. Jednoznaczna poprawa chyba dla każdego systemu.”


Recenzja platformy antywibracyjnej PAB basic AVP (standardowej): Filip Kulpa, Zawisnąć w bezruchu, Audio-Video 11/2010.

Recenzja platformy antywibracyjnej PAB basic AVP

“Postęp dotyczył większości kluczowych aspektów brzmienia – tych, które decydują o zaangażowaniu słuchacza i frajdzie z odsłuchu. Jako niebagatelną muszę określić poprawę plastyczności brzmienia – scena dźwiękowa w nagraniach Tracy Chapman (“Fast Car”, “Matters of the Heart”) zyskała różnicowanie i jakby większą grubość planów dźwiękowych. Wokal zdawał się delikatniejszy, lepiej stapiając się z resztą miksu, który nabrał trzeciego wymiaru.”


Recenzja platformy antywibracyjnej PAB SE AVP i stolika antywibracyjnego PAB AVSS table: Marek Dyba, O podstawach audio, Hi-Fi Choice (edycja polska) 11/2010.

Marek Dyba, O podstawach audio

“Usłyszenie zmian w dźwięku zajęło nam dobrych kilka płyt, a dopiero kilka następnych pozwoliło nam zrozumieć, na czym te zmiany polegały. Najważniejszą z nich było uspokojenie dźwięku … powiedzielibyśmy, że zabrzmiało to tak, jakby igła głębiej, bardziej pewnie “siadła” w rowku. Dzięki temu odczyt informacji zapisanych na płycie stał się jakby bardziej stabilny, co z kolei zaowocowało właśnie bardziej stabilnym, precyzyjnym obrazem muzycznym i nieco lepiej rysowanymi konturami, planami, … etc. Lepiej definiowany był atak − np. moment uderzenia pałeczki o talerz czy szarpnięcia struny kontrabasu …”


Recenzja platformy antywibracyjnej PAB SE AVP: Wojciech Pacuła, Pro Audio Bono − platforma antywibracyjna, High Fidelity No. 80, grudzień 2010.

Platforma antywibracyjna Pro Audio Bono

“Zmiana brzmienia po postawieniu na nich odtwarzacza Air jest ewidentna. … Po postawieniu odtwarzacza na podwieszanej półce przede wszystkim poprawia się środek. Jest pełniejszy, bardziej nasycony i cieplejszy. Ale nie przez zmianę balansu tonalnego. … tak naprawdę największe różnice zachodzą w przetwarzaniu góry, teraz gładszej, pełniejszej, głębszej oraz dołu – mocniejszego, ale i nie tak konturowego, czy raczej “wykonturowanego”. Zmiany odebrałem jednoznacznie pozytywnie.”


Recenzja platformy antywibracyjnej PAB reference AVP (pierwotnie nazywanej B&H) : Filip Kulpa, Duża, ciężka i skuteczna, Audio-Video 5/2011.

Recenzja platformy antywibracyjnej PAB reference AVP

“Zamiast poprawy jednego czy dwóch aspektów prezentacji, otrzymujemy brzmienie, które nieporównywalnie lepiej się “klei”, jest też lepiej wykończone i zdecydowanie bardziej przestrzenne.”
“…przykład PAB B&H dobitnie pokazuje, jak bardzo liczy się to, na czym stoi elektronika audio wysokiej klasy. B&H podłożona tylko pod jeden komponent (np. źródło), potrafi znacznie poprawić jakość brzmienia całego systemu.”


Recenzja platformy antywibracyjnej PAB basic AVP: PR, Soundbites − PAB anti-vibration platform £ 265 upwards, Hi-Fi World, October 2011 (wersja oryginalna + tłumaczenie na język polski).

Recenzja platformy antywibracyjnej PAB basic AVP

“Porównując platformę PAB z moją referencyjną półką Atacama Equinox, muszę powiedzieć, że PAB miała lepszą przejrzystość i czystość. Odtwarzanie było płynniejsze, a częstotliwości skompresowane zostały zredukowane. To spowodowało, że bas był silniejszy i lepiej kontrolowany, a wokale stały się spokojniejsze i bogatsze tonalnie. …” (tłum. Pro Audio Bono).


Recenzja platformy antywibracyjnej PAB acrylic AVP: Wojciech Pacuła, Pro Audio Bono ACRYLIC AVP, High Fidelity No. 92, grudzień 2011.

Platforma antywibracyjna Pro Audio Bono ACRYLIC AP

“…jest znakomicie wykonana, ładna i wpływa jednoznacznie pozytywnie na dźwięk. Urządzenia stawiane na niej nie tylko lepiej wyglądają, ale wydają się grać muzykę lepiej niż bez niej. Dużo lepiej. Lepiej w każdym tego słowa znaczeniu.”
“Dlatego też z czystym sumieniem i z pełną odpowiedzialnością przyznaję platformie Pro Audio Bono wyróżnienie RED FINGERPRINT.”


Recenzja platform antywibracyjnych: PAB basic AVP i PAB reference AVP: Matej Isak, Pro Audio Bono basic and reference anti-vibration platform, Mono&Stereo, February 2012 (wersja oryginalna).

Pro Audio Bono Basic & Reference Anti Vibration Platform

“This is one of the better thought out and manufactured platforms. It shows how many hours went into designing it and there are unmistakable benefits in real life. I cannot say easily and draw such conclusion for many so called audiophile and absorption platforms, that passed my lab.”


Recenzja stopek łożyskowych PAB bearing AVF: NR, Fidelity Art − PAB Feet, Hi-Fi Choice, July 2012 (wersja oryginalna).

Recenzja stopek łożyskowych PAB AVF

“These feet are beautifully made and very sturdy.”
“Brilliantly engineered, this is a top-class product that will enhance the sound quality of a wide variety of audio equipment…”


Recenzja platformy antywibracyjnej PAB SE AVP Alu, Enjoy the Music.com®Review Magazine, July 2012 (wersja oryginalna).

Recenzja platformy antywibracyjnej PAB SE

“…you need to try out the newest version of the Pro Audio Bono platform; you will be in for a surprise how much your system’s sound can be improved for a comparatively modest price.”


Recenzja PAB Anti-Vibration equipment support platforms, Jimmy Hughes, Hi-Fi +, Issue 90 July/August 2012 (wersja oryginalna).

Recenzja PAB Anti-Vibration equipment support platforms

“So, be warned; it’s quite likely that – having heard what one PAB stand can do for your sound – you’ll start thinking about buying more platforms. I speak from bitter experience here; I’m so impressed with what one does, I’m looking at buying two or three more! The standard PAB support shelf … not cheap, but certainly a very worthwhile purchase considering the level of sonic improvement delivered.”


Recenzja PAB Anti-Vibration Platform, Hi-Fi Choice Magazine, October 2012 (wersja oryginalna).

Recenzja PAB Anti-Vibration Platform, Hi-Fi Choice, October 2012

“First impressions were of a very well made unit, as you’d expect with its not inconsiderable pricing…. I did get sub noticeable results with amplifiers, but the effect on a turntable and CD player was huge….Everything sounded cleaner as though the music had been lifted clear from the noise floor.”


Recenzja Platformy antywibracyjnej Pro Audio Bono PAB SE AP Alu, Wojciech Pacuła, High Fidelity, Wrzesień 2012

Platforma antywibracyjna Pro Audio Bono PAB SE AP Alu

“…nie da się już potem żyć bez dobrej platformy antywibracyjnej. Największy wpływ ma na odtwarzacze cyfrowe, także odtwarzacze plików (sic!), potem na przedwzmacniacze, a na końcu na wzmacniacze mocy i wzmacniacze zintegrowane – bez różnicy czy lampowe, czy tranzystorowe. Ale jej działanie jest kumulatywne, tj. pozytywne cechy zmian w poszczególnych miejscach łańcucha systemu audio dodają się i pozytywne zmiany się kumulują. To jednoznacznie dobry kierunek i już nie wyobrażam sobie grania muzyki bez dobrych platform.”


ABSOLUTELY PABULOUS – Stand and deliver, James Michael Hughes, Hi-Fi Choice, Issue 365, December 2012, p. 40-41

“Sonically, the PAB platform seems to make the musical presentation more relaxed and ‘effortless’. Clarity and fine detail are significantly improved. In particular, you seem to get much better stereo imagery, with a greater sense of depth placement and positional accuracy.”